maandag 9 april 2012









This is a babyset - cardigan and pants - that I crocheted for the coming baby of a nephew. It is very stretchy too, because all worked - in one piece each! - in the backloops only. The pants can also be used later on, for the closure is adjustable.
I found the free pattern through Ravelry.
If interested look at Redheart's version of this piece or look on Ravelry under my name...


Dit is een babysetje, dat ik voor de komende baby van een neef heb gehaakt. Gratis patroon op Ravelry, vindbaar via mijn naam of de naam van Redheart, die er volgens mij de mooiste versies van heeft gemaakt. Beide delen zijn in één stuk gehaakt en erg elastisch omdat alleen de achterste lussen van iedere steek gebruikt zijn.
Het broekje heb ik met verschillende sluitingsopties gemaakt, zodat het ook later gebruikt kan worden.

9 reacties:

Op 9 april 2012 14:26 , Blogger Debi Y. zei...

This is very nice Lia. Have a great day. :)

 
Op 24 april 2012 13:06 , Blogger Heldasland zei...

Looks lovely ,Lia you are so fast at making things.wow

 
Op 26 april 2012 19:39 , Blogger Sagita zei...

Ziet er leuk uit! Breide voor ik moeder werd begin jaren 80 een hele stapel babytruitjes. Word nu Oma en vond ze na lang zoeken terug. Maar vind het leuk om ook weer wat te maken voor mijn eerste kleinkind.

 
Op 16 mei 2012 15:57 , Blogger Natalia Kononova zei...

Cute!

 
Op 29 mei 2012 12:27 , Blogger pattas zei...

It is an exciting time, and to be able to crochet a gift you have made makes it more memorable :))

 
Op 4 juli 2012 10:41 , Anonymous Nadine zei...

Hi Lia,
such a sweet baby set.
Regards,
Nadine

 
Op 26 juli 2012 23:12 , Blogger Madeleine zei...

This looks lovely! :D

 
Op 6 december 2012 12:59 , Blogger Anna zei...

Adorable !
Bonne journée.
Anna

 
Op 25 april 2013 04:00 , Blogger Mummyzilla zei...

What a lovely set. It makes me wish I could crochet.

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Startpagina