dinsdag 3 april 2012





























Other 4 things I crocheted and knitted. The melange sweater is knitted with the garter stitch, while the very simple, quick and easy crochet pattern I found it also through Ravelry, but also in dutch directly on the blog of Vicarno's mama, where I preferred the simple dc-pattern instead of the shell-pattern.
Here, of these 3 crocheted examples only the orange one is made of merino wool.


Nog 4 dingen die ik heb gehaakt of gebreit. De melange trui is gebreid in een simpel breipatroon. Het haakpatroon, heel erg simpel, snel en vlug, heb ik ook via Ravelry gevonden, maar ook direct in de nederlandse taal op het blog van Vicarno's mama. Hier heb ik voor deze 3 exemplaren het patroon versimpeld in enkel alles stokjes onderaan. Alleen de melange en oranje exemplaren zijn in merino wol.

7 reacties:

Op 3 april 2012 om 12:00 , Blogger " me " zei...

ik vind de laatste het mooist. Ik vind haakwerk wel tof en doe het zelf ook graag , maar meestal niet voor truien.

 
Op 3 april 2012 om 15:29 , Blogger Debi Y. zei...

They're all very pretty Lia. :)

 
Op 3 april 2012 om 16:39 , Blogger Anna zei...

They are so cute and pretty !
Have a happy Easter !
Hug
Anna

 
Op 3 april 2012 om 16:48 , Blogger Neicee zei...

Wow Lia these are so nice!Great Job

 
Op 3 april 2012 om 19:03 , Blogger Mmatilda zei...

So pretty, all of them!

 
Op 5 april 2012 om 01:56 , Blogger pattas zei...

Lovely baby jackets Lia, I love the way a simple edging in another colour can make look so different :))
thankyou for sharing :))

 
Op 15 maart 2013 om 13:14 , Blogger zenuwpees zei...

Wowwwwwwww it is beautiful marie-claire

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage