zaterdag 10 maart 2012























Some other babywear I knitted in the past weeks. The two little babytops are from a free Felipe design on Ravelry, while the other two garments, of which one is poncho-like, are taken for free from an italian knitsite (La maglia di Marica).
The Felipe-top is knitted in one piece, very easy to do.
Also these ones will end up like gifts for charity.

Now I am busy with a knitted garment for myself, but it will take me a lot of time, I guess.



Hier nog wat babyspulletjes die ik in de laatste weken heb gebreid. De twee babytops zijn een gratis Ravelry-patroon ('Felipe' genaamd) en in één stuk door gebreid. Erg gemakkelijk om te maken, uiteindelijk.
De andere twee, waarvan één een soort babyponcho, heb ik via het italiaanse site van 'La maglia di Marica' vrij gekopieerd.
Ook deze zullen weggestuurd worden.

Nu ben ik een soort truitje voor mijzelf aan het breien, maar daar zal ik aardig wat tijd voor nodig hebben, veronderstel ik.

3 reacties:

Op 10 maart 2012 om 18:10 , Blogger Anna zei...

Too cute...
Hug
Anna

 
Op 11 maart 2012 om 06:01 , Blogger pattas zei...

Baby items are lovely to knit/crochet.. I am enjoying also :))

 
Op 12 maart 2012 om 12:42 , Blogger Helmi zei...

Heerlijk, ik kan me nog herinneren dat we dat op de lagerschool moesten breien. Met naalden 2, dat zie je de kinderen nu echt niet meer doen.

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage