maandag 31 oktober 2011






TO MY BLOGFOLLOWERS - A BIT OF TIME OUT, because friday the 28th of October 2011 I have broken my wrist during a fall along the streets and therefore I can not crochet, knit - or write very much - for at least 5 or 6 weeks!
This is another scarf I started knitting, but I will be able to finish it only around Christmas.
I hope to have more time to visit your blogs in this time...


Aan mijn blogvolgers - ik zal hier een poosje niet veel kunnen schrijven omdat ik afgelopen vrijdag bij een val op straat mijn linkerpols gebroken heb. Ik zal dus niet kunnen haken of breien en het schrijven gaat al met moeite - met 1 hand. En dit zal mij minstens 5 tot 6 weken zoet houden.
Dit een sjaal, waarvan ik het breiwerk pas rond de kerst zal kunnen beeindigen.

18 reacties:

Op 31 oktober 2011 om 23:30 , Blogger Helmi zei...

OH, vreselijk. Hopelijk heb je niet te veel pijn. Misschien kun je nu eindelijk dat ene boek lezen. Heel veel sterkte, Helmi

 
Op 1 november 2011 om 01:09 , Blogger pattas zei...

So sorry you have broken your wrist Lia.. I wish you a speedy recovery.. Take care :))

 
Op 1 november 2011 om 07:40 , Blogger Corina zei...

Oh wat naar Lia! Beterschap met je pols.

 
Op 1 november 2011 om 09:33 , Blogger Mmatilda zei...

Sorry for you Lia. I understand the withdrawal problems will be difficult because of no crochet and no knitting! The knitted scarf looks very good!

 
Op 1 november 2011 om 11:37 , Blogger Lia zei...

thanks to all of you. it is not a painful question, my broken wrist, but something really boring, a real disturb in every day life ... don't know the english words for it.
like helmi wrote, actually i will read more... my different books over here.. and visit the blogs of others too. hear you, ladies.

 
Op 1 november 2011 om 12:19 , Blogger Roos zei...

Hoi Lia,
Ik heb de armbandjes gehad hoor, twee nog wel, je hebt mij echt verwend!
Ik heb er een stukje over op mijn blog geschreven, dankjewel hoor!
Lia mail je mij aub jou adres een keer?
Fijne dag nog, Roos x

 
Op 1 november 2011 om 12:42 , Blogger vilterietje zei...

via rosanel kom ik op je blog en zie ik nu dat je een smak gemaakt hebt: veel beterschap en hopelijk niet al te veel pijn:)

 
Op 1 november 2011 om 13:16 , Blogger Gonny zei...

Kom via het blog van Roos bij jouw terecht.
Wat vreselijk dat je je pols hebt gebroken.
Beterschap.

Groetjes, Gonny

 
Op 1 november 2011 om 13:25 , Blogger cooksappe zei...

*_*

 
Op 1 november 2011 om 14:12 , Blogger Roos zei...

Lieve Lia
Lees nu pas wat jou overkomen is.
Heel veel sterkte gewenst, ik heb met je te doen, Roos x

 
Op 1 november 2011 om 16:10 , Blogger Lia zei...

bedankt aan allen hier voor de lieve wensen!

 
Op 2 november 2011 om 22:55 , Blogger Debi Y. zei...

Very sorry to hear that you broke your wrist Lia. I hope it heals up quickly. ((hug)) :)

 
Op 4 november 2011 om 13:48 , Blogger Gabriela zei...

ooh Lia, so sorry!!
I hope you are ok very soon.

Love to you from Chile.

 
Op 9 november 2011 om 10:15 , Blogger Miriam zei...

O, wat een pech! Waarschijnlijk weet je het al lang, maar uit ervaring weet ik dat het belangrijk is om je vingers (onbelast) te bewegen voor zover het gips het toelaat.

Veel sterkte! Miriam

 
Op 11 november 2011 om 16:17 , Blogger noofs zei...

Heel veel sterkte dan maar, Lia! Houd goede moed!

 
Op 19 november 2011 om 20:50 , Blogger Francien zei...

Oh meid wat zal het zeer gedaan hebben Lia....en misschien nog wel doen....maar het ergste zal zijn dat je niet kunt handwerken ook......maar hoe er goed rust mee...wel vingertjes bewegen maar niks forceren...dan is het gauw weer over....nou ja gauw....wens je veel beterschap en hoop dat mijn reactie goed gaat....hou je taai en ga vast patronen uitzoeken voor als het gips eraf mag....groetjes en laat tussendoor weer wat horen hoe het met je gaat....sterkte hoor!! ...Francien.

 
Op 27 november 2011 om 07:29 , Anonymous fotolabida1 zei...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!

 
Op 28 november 2011 om 09:37 , Blogger Helmi zei...

Hoi Lia,
Nog niet de oude? Hopelijk gaat het een beetje beter. Heel veel sterkte.

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage