donderdag 6 oktober 2011












Other things I have been inventing and crocheting the past week. You can find the free patterns under my name on Ravelry.
I am having some difficulty in posting my comment(s) on blogs of others. I look at them any way.
:-)
TO FLORENCE IT HAS BEEN A MARVELLOUS TRIP!

Hier nog wat andere dingen die ik zelf ontworpen en gehaakt heb, de afgelopen week. Ook hiervan kun je gratis mijn engelse patroonbeschrijving op Ravelry vinden. Zoek het onder mijn naam en achternaam.
Ik heb wat moeite mijn kommentaar op andermans blogs te plaatsen. Ik bekijk ze evengoed, hoor. :-)

3 reacties:

Op 6 oktober 2011 om 10:19 , Blogger Corina zei...

Wat haak je toch een leuke dingen! En wat knap dat je het allemaal nog zelf uitvogelt ook.

 
Op 6 oktober 2011 om 14:52 , Blogger Anna zei...

Beautiful job !
Hug
Anna

 
Op 22 oktober 2011 om 21:14 , Blogger Eva zei...

Beautiful scarfes, i also had problems to posting comments. Enjoy your life/ Hugs from me

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage