dinsdag 25 oktober 2011









Oh, I ended it up: my first knitted garment - a vest - since a lot of years and I like it too.
I always have liked the grey colours. The model has been taken with bits looking at other garments, also on Ravelry, but also on a recent italian knitting review.

The small parcels with my give aways left home already, in the meanwhile.


Oh, ik heb het beeindigd: mijn eerste gebreide kledingstuk - een vest - sinds jaren en ik ben er ook tevreden mee. Van grijze kleuren heb ik altijd al gehouden. Het model is een mengsel van verschillende bekeken andere kledingstukken, hetzij op Ravelry (hiervan de 18 cm hoge, maar open kraag), hetzij op een recent italiaans brei-tijdschrift.
De kleine pakjes met mijn give aways zijn ondertussen al verstuurd.

5 reacties:

Op 25 oktober 2011 om 12:53 , Blogger Roos zei...

Wat een mooie trui lia, knap hoor zo'n groot project.
Ben benieuwd naar het armbandje.......
Roos x

 
Op 25 oktober 2011 om 15:50 , Blogger Debi Y. zei...

It's very pretty Lia - you always do great work. :)

 
Op 25 oktober 2011 om 22:22 , Blogger Helmi zei...

Mooi, je trui. Ben benieuwd.
Groet, Helmi

 
Op 26 oktober 2011 om 22:41 , Blogger Helmi zei...

Vanavond heb ik je pakje open gemaakt. Ik ben er heel erg blij mee. Ik ga nog wat mooie knoopjes erbij zoeken. Ik zal het laten zien op mijn blog! Nogmaals bedankt, Helmi

 
Op 31 oktober 2011 om 12:56 , Blogger Anna zei...

I can't write a comment on 31th October, so I send you here my message...
I wish you well and hope you get better soon.
Hug
Anna

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage