donderdag 20 oktober 2011






I have resumed my knitting experience and here a thin scarf just to work up 2 skeins of superwash wool I had left over. This one has a simple 6/6 rib stitch-pattern. Actually I am working on a grey vest too.

RESULT OF MY GIVE-AWAY fixed for today are two bloggers with whom I have had good blog contacts in the past year and these are PATRICIA (Pattas) from Tasmania and ROOS from Freubeldingetjes. I will try to contact them personally - if blog permits me so. Otherwise contact me with your mail adress on the mail that results on my image page, please!
The further two selected ones are HELMI COENDERS and CORINA (of De Handwerktuin).


Ik ben weer aan het breien geslagen en hier een dun sjaaltje dat ik heb gebreid om twee knotten superwash wol weg te werken. Hier een 6/6 'ribbel'-patroon (6 steken rechts, 6 steken averechts).
Het resultaat van MIJN GIVE AWAY voor vandaag zijn twee bloggers met wie ik heb afgelopen jaar goede blog contacten heb gehad en wel PATRICA (PATTAS) uit Tasmanie en ROOS van Freubeldingetjes. Ik zal proberen alle winnaars persoonlijk te contacteren - als google mij het toe zal staan - anders vraag ik hen mij met aangifte van hun adres op mijn mail (zie mijn profiel) te contacteren.
Verder zijn ook nog Helmi Coenders en Corina (van De Handwerktuin) geselecteerd!

3 reacties:

Op 20 oktober 2011 om 12:31 , Blogger Anna zei...

Great job !
Hug
Anna

 
Op 20 oktober 2011 om 23:27 , Blogger Roos zei...

Hoi Lia wat lief van je om mij de selecteren voor de give away. Ik voel mij vereerd hoor.....
Ik heb je mail ontvangen en ga je zo terug schrijven.
Mooi sjaaltje heb je gemaakt, breien is ook best leuk, ik doe het ook regelmatig maar haken houd mijn voorkeur, groetjes Roos x

 
Op 24 oktober 2011 om 02:51 , Blogger pattas zei...

Hi Lia,
What a lovely surprise to see my name in your give away:))
Thankyou so much.. :))

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage