maandag 16 mei 2011
















I had difficulties in my connection with my own crochetblog.
Here some of the things I crocheted also in the past weeks: some doilies of which I have found a free crochetschema on Internet and other trials.
From the 18th until the 28th of May I will be travelling abroad with my husband. So see and hear you all later.

Ik heb moeilijkheden gehad in mijn verbinding met mijn eigen blog.
Hier een paar van de dingen die ik ook in de afgelopen weken heb gehaakt: een paar tafelkleedjes, waarvan ik gratis ergens op Internet het schema heb gevonden en nog wat andere pogingen.
Van 18 tot en met 28 mei ben ik met mijn man aan de toer in het buitenland. Dus 'zien' en horen wij elkaar erna wel weer.

12 reacties:

Op 16 mei 2011 om 09:08 , Blogger Madammeke Ongeduld zei...

bewonder je haakwerk enorm veel plezier in het buitenland

 
Op 16 mei 2011 om 10:06 , Blogger Marjo zei...

Hele mooie kunstwerkjes...fijne vakantie

Marjo

 
Op 16 mei 2011 om 10:43 , Blogger Lilly zei...

mooie spulletjes heb je weer gehaakt. Dat grote witte kleedje vind ik heel mooi.

Veel plezier bij het "toeren"

groet, Lilly

 
Op 16 mei 2011 om 12:27 , Blogger pattas zei...

Lovely Lia, enjoy your break away :))

 
Op 16 mei 2011 om 13:15 , Blogger Anna zei...

Have a nice break... we will wait for your next post...
Hug
Anna

 
Op 16 mei 2011 om 15:35 , Blogger Debra zei...

Enjoy your travels, Lia!

 
Op 16 mei 2011 om 15:56 , Blogger Roos zei...

Veel plezier, en geniet er maar van, groetjes Roos

 
Op 18 mei 2011 om 23:13 , Blogger susie zei...

Hoi Lia, volgens mij haak jij 's nachts verder in je slaap ;)
Wat kan jij dit vlug !! En weerom zooo mooooi !

Geniet van jullie breakaway !

 
Op 21 mei 2011 om 00:46 , Blogger MARİFETANE zei...

merhaba, dantel ve tasarımların çok güzel.seni arkadaş listeme ekledim.görüşmek üzere sevgiler.

 
Op 22 mei 2011 om 22:40 , Blogger Helmi zei...

Hoi Lia,
Op vakantie en ook actief op je blog. Ik zie veel nieuwe dingen, erg leuk!
grt, Helmi

 
Op 24 mei 2011 om 20:04 , Blogger Kathleen zei...

I like how you write in English and Dutch! I'm American, but my mom is Dutch and I'm working on learning more than a few phrases she uses all the time. This will help a lot :)

 
Op 27 mei 2011 om 17:28 , Anonymous Belle Fleur de Lis zei...

echt mooi, van welke website heb je de patronen gehaald je mag me altijd de link eens doorsturen.
blij je blog te hebben ontdekt

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage