zondag 10 april 2011

GIVE AWAY







GIVE-AWAYS:

At the End of April 2011, the 30th, I will decide to whom of my actual 74 followers I will send like give-away one of the above selected things:

the beige sachet/purse that is on the photo here and one of the two dolies I have selected here (see the upper photos).

Of course the first winner can choose his own preference (not all my followers like doilies).
Maybe I will add some little thing too. I don't know yet.

If interested however in this give-away one has to post some comment here below, please...


GIVE-AWAYS:

Eind April 2011, de 30ste, zal ik besluiten aan wie van mijn momentele 74 volgers ik als give-away een van de volgende dingen zal toesturen:

het beige zakje dat ik op hierboven weer als foto plaats en een van de twee onderzetters/tafelkleedjes, die ik hierboven heb uitgezocht (zie foto's).

Natuurlijk mag de eerste winnaar zelf uitkiezen wat hij liever ontvangt (niet iedereen houdt van tafelkleedjes).

Misschien zal ik er ook nog een kleinigheidje aan toevoegen. Dat weet ik nog niet.

Maar, indien geinteresseerd in deze give-away moet men onder deze post wel een kommentaar plaatsen, alsjeblieft...

16 reacties:

Op 10 april 2011 om 10:42 , Blogger pattas zei...

Sounds wonderful Lia, all the best for give away, your crochet is a fabulous prize :))

 
Op 10 april 2011 om 12:25 , Blogger " me " zei...

joepie!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben wél geinteresseerd!

 
Op 10 april 2011 om 13:48 , Blogger Debi Y. zei...

I would like to be entered in your giveaway Lia. Thanks for offering. :)

 
Op 10 april 2011 om 14:58 , Blogger Neicee zei...

Oh How exciting! I am a follower! You do such beautiful work Lia!

 
Op 10 april 2011 om 16:25 , Blogger Francien zei...

Nou ik vind je werk ook altijd prachtig hoor Lia...ik vind het altijd een hele eer handwerk van iemand anders te krijgen...dus daarom wil ik ook een kansje wagen...bedankt daarvoor...
groetjes Francien.

 
Op 12 april 2011 om 11:41 , Blogger Eva zei...

Very nice Lia, I like it

 
Op 12 april 2011 om 12:40 , Blogger gerda kreatief zei...

heel mooi, ik wil ook wel meedoen.

 
Op 13 april 2011 om 16:01 , Blogger Debra zei...

Such a wonderful giveaway from such a sweet lady! Thanks for the opportunity to enter! =)

 
Op 13 april 2011 om 18:58 , Blogger Marjo zei...

Heel mooi...ik wil ook wel graag mee doen

Groetjes
Marjo

 
Op 13 april 2011 om 20:13 , Blogger Mmatilda zei...

Very nice doilies Lia, I am happy to participate in your giveaway!

 
Op 13 april 2011 om 20:44 , Blogger Renee zei...

Lia, I have been an admirer of your work now for awhile. I would very much like to be in your giveaway!

Thanks,
Renee

 
Op 14 april 2011 om 17:16 , Blogger Victoria zei...

Ooohhhh, well I love doilies! Please add my name, as a new follower, to your giveaway. Thank you.

 
Op 14 april 2011 om 19:53 , Blogger Lia zei...

I am sorry for you, Victoria: you are a new follower, the 76th one!
And I have written above, on Sunday the 10th of April 2011: "only my actual 74 followers" were between the persons to select! You are outside this give-away ... for this time!

 
Op 17 april 2011 om 00:56 , Blogger susie zei...

Prachtig werk Lia !
Ja ik doe mee ! Bedankt om het aan te bieden.

Nog een fijne zondag !

 
Op 17 april 2011 om 10:46 , Blogger elizabeth zei...

I love your blog and I so enjoy seeing the beautiful work you do! I would love to win some of your work. I would be thrilled! My fingers are crossed!
Lifeonmyfeet@gmail.com

 
Op 17 april 2011 om 20:16 , Blogger Roos zei...

Hoi Lia, wat een mooie haakwerkjes zijn er te winnen!
Ik moet eerlijk bekennen dat kiezen niet mijn sterkste punt is als het om van die mooie werkjes gaat.
Dus Lia mocht ik èèn van de gelukkige zijn die wat wint dan....mag jij zelf bepalen wat je weg wilt geven. Ik laat mij graag verassen. En dan nu maar......duimen en hopen op een beetje winnaars-geluk!!!

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage