zaterdag 30 april 2011

GIVE-AWAY WINNERS GIVE-AWAY WINNAARS










The first winner of my give-away is: GERDA KREATIEF !
If she wants to contact me with her address and her wish for the first choice.
The square doily is of 22 -23 cm. diameter
The round doily is of 25 cm. diameter and
the purse is 18 cm. long and 15 cm. large.


De eerste winnaar van mijn give-away is: GERDA KREATIEF !
Als zij met mij contact op wil nemen met aangifte van haar adres en de wens voor haar eerste keuze.
Het vierkante tafelkleedje/onderzetter heeft een diameter van 22-23 cm.
Het ronde tafelkleedje/onderzetter heeft een diameter van 25 cm. en
het beige zakje is 18 cm. lang en 15 cm. breed.

The second winner is: DEBI Y. !
Also Debi is begged to comunicate me her address, please.

De third winner is : NEICEE !
Also Neicee is begged to give me her address, please.

Winners: my emailaddress is lgovers @ yahoo.it .



Today, Monday the 2th of May, Gerda Kreatief, the first winner, did not answer me yet!
And because this week I am leaving for a journey for three days, I myself decided already. The parcels for Debi Y. (with the round doily + ...) and for Neicee (little purse + ...) will be posted today. I believe they will travel for about a week or little more.

5 reacties:

Op 30 april 2011 om 09:29 , Blogger pattas zei...

Congratulations to the winners , A wonderful gift :)))
Lia you are also a winner on my blog :))

 
Op 30 april 2011 om 13:57 , Blogger Debi Y. zei...

Yay! Thanks Lia. I will send you my address. :)

 
Op 30 april 2011 om 19:46 , Blogger Neicee zei...

So excited! thanks Lia

 
Op 1 mei 2011 om 05:01 , Blogger susie zei...

Gefeliciteerd aan de dames !
Heb een tijdje niet geblogd en Lia jij hebt ondertussen nog prachtige halssnoeren gemaakt !

Fijne dag nog !

 
Op 1 mei 2011 om 22:26 , Blogger Roos zei...

Gefeliciteerd dames met het winnen van deze mooie kleedjes!

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage