maandag 21 maart 2011













I restarted crocheting necklaces too: it leaves me a lot of space for mixing, for fantasy and I really like that.
I have already necklaces of my own model that I did not show here yet (I am still playing ...) , but inspiration came to me also making this model, that can be found in the book 'Crochet that fits'.
Just because I realised how to start and to be sure to start with others.
I like this model, but it needs to be realised with a thicker yarn, I believe.


Ik ben weer begonnen met het haken van kettingen: het geeft je zoveel ruimte voor het spelen met materialen, voor het gebruik van je fantasie.
Er liggen al kettingen klaar, die ik zelf bedacht heb, maar die ik hier nog niet getoond heb (ik ga door met het spelen ...), maar een begininspiratie kwam mij eigenlijk met het haken van dit model, dat in het boek 'Crochet that fits' te vinden is.
Hiermee wist ik echt hoe te beginnen en een soort begin-obstakel te overwinnen.
Ik vind dit model wel mooi, maar het zou met een steviger materiaal gemaakt moeten worden, geloof ik.
Het mag eigenlijk wel niet, maar alleen voor de nederlandstaligen onder jullie kan ik - mocht er een goede aanvraag voor zijn - best het model vertalen, hoor. Laten jullie eventueel van je horen onder deze post.

10 reacties:

Op 21 maart 2011 om 10:04 , Blogger Malin zei...

Your necklaces are so lovely! Must try to do one for my self. Have a good day!
Malin

 
Op 21 maart 2011 om 10:49 , Blogger susie zei...

Heel speciaal zo'n gehaakt halsnoer Lia ! Mooi !!

En je gehaakte tasje ziet er chic uit !

Warme lentegroet !

 
Op 21 maart 2011 om 11:56 , Blogger lovestitch zei...

Very lovely, Lia! I should try one some day, too! :)

 
Op 21 maart 2011 om 13:41 , Blogger Riek zei...

Lia wat een mooie fijne haakwerkjes maak je steeds weer.

Ik geniet er van.

Groeten Riek.

 
Op 21 maart 2011 om 13:42 , Blogger Anna zei...

Beautiful !
Hug
Anna

 
Op 21 maart 2011 om 14:26 , Blogger Debi Y. zei...

Very pretty and creative Lia. :)

 
Op 21 maart 2011 om 15:20 , Blogger Lilly zei...

dat ziet er weer eens heel leuk uit.

groetjes, Lilly

 
Op 22 maart 2011 om 03:57 , Blogger pattas zei...

These necklaces are very nice Lia..

 
Op 24 maart 2011 om 19:06 , Blogger Dawn zei...

You are so creative, Lia! These necklaces are beautiful!

 
Op 1 april 2011 om 16:15 , Blogger Debra zei...

Such a pretty design...really lovely! Have a wonderful weekend!

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage