woensdag 30 maart 2011






I finished this top already a month ago. The pattern comes from a recent little Burda review. Crocheted with a hook nr. 2.
Slowly I begin to learn how to make them.




Ik heb deze top al een maand geleden beeindigd. Het haakpatroon heb ik weer eens uit het kleine, recente Burda tijdschriftje gehaald (een enorme bron van inspiratie. Burda Collezione n.6 - Anno IV (= Jaargang IV) - Ristampa n. 940 )
Gehaakt met haaknaald nr. 2.
Langzaamaan begin ik te leren hoe ik ze beter kan haken.

10 reacties:

Op 30 maart 2011 om 10:54 , Blogger Corina zei...

Oef daar zitten wel wat uurtjes in! mooi hoor!

 
Op 30 maart 2011 om 11:18 , Blogger Anna zei...

Love the pattern ! Very delicate.
Hug
Anna

 
Op 30 maart 2011 om 17:05 , Blogger Francien zei...

Nou dat is een schatje hoor Lia...wat een geduld met haaknaald nummer 2 zeg...maar dan heb je ook wat... het is een prachtig topje geworden!
groetjes Francien.

 
Op 30 maart 2011 om 19:19 , Blogger Sarah zei...

ziet er leuk uit, mooie kleur

Mvg Sarah

 
Op 31 maart 2011 om 10:27 , Blogger susie zei...

Wat een mooi topje heb jij gehaakt Lia !
Schoon motiefke !
En dat met haaknaald nr 2 !!! Dat moet geduuuuurd hebben , allee bij mij toch, hihi. Wat een geduld-werkje, knap van jou !

Jouw laatste ketting ziet er mooi uit ! Weer eens iets anders hé :)

Fijn dag nog .. ! ( hier regent het, bah !)

 
Op 31 maart 2011 om 12:46 , Blogger pattas zei...

This is a lovely lacey pattern.. It is so satisfying making a garment to wear.. :))

 
Op 31 maart 2011 om 12:46 , Blogger Mmatilda zei...

So very nice, looks comfortable to wear!

 
Op 31 maart 2011 om 18:45 , Blogger Francien zei...

Lia hier ben ik nog even...wou je nog bedanken voor de leuke link die je op mijn blog hebt achtergelaten van retro mama...leuke dingen maak ze hè?! ik heb ze bij mijn blogrol gezet...fijn weekend a;vast...groetjes Francien/

 
Op 4 april 2011 om 02:02 , Blogger Dawn zei...

Oh, Lia! This is so fabulous! You did an amazing job!

 
Op 5 april 2011 om 08:02 , Blogger Sarah zei...

Zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

Ik volg je blog ;)

Mvg Sarah

www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage