woensdag 16 maart 2011




Another doily I crocheted recently, now with a different coloured border.
I have started crocheting doilies more in the past period not only to make a gift with them, but also because I simply like making them.


Nog een onderzetter die ik onlangs gehaakt heb, nu met een boord van een andere kleur.
Onderzetters haak ik nu toch weer vaker, ook om weg te geven (en ze schijnen nog geliefd te zijn- ook al geldt dat niet voor iedereen), maar ook omdat ik het zelf gewoon leuk vind om te doen.

8 reacties:

Op 16 maart 2011 om 10:23 , Blogger susie zei...

PRACHTIG !!!
Wat een Kunstwerk weer Lia !
En ook mooi met het randje in de andere kleur. Geeft een extraatje.


Groetjes hé

 
Op 16 maart 2011 om 13:14 , Blogger Anna zei...

Lovely color....
I like macking doilies too... I have some models print for near future that I'm anxious to start.
Bye
Anna

 
Op 16 maart 2011 om 21:49 , Blogger Roos zei...

Dat ziet er weer mooi uit Lia, keurig gehaakt weer zoals we van jou gewend zijn.
En wat een leuk idee om die rondjes/bloemen op een shirt vast te maken. Heel mooi op die donkerblauwe kleur.

 
Op 16 maart 2011 om 22:29 , Blogger pattas zei...

A lovely pattern and colour..Add a few beads and you have a jug cover..:)) 2 patterns in one :))
Lovely crochet as always Lia..
Pat in tas :))

 
Op 16 maart 2011 om 23:15 , Blogger Debra zei...

Beautiful doily and I love the color!

 
Op 17 maart 2011 om 16:56 , Blogger Boekenstek zei...

Goedemidddag,
Wat een leuke blog zeg. Ik ben net volger geworden. Zou ik in je bloglist mogen staan met mijn blog? http://boekenstek.blogspot.com/ Uiteraard voeg ik je dan toe in mijn bloglist.
Ik hoor het graag. Groeten, Pleun

 
Op 18 maart 2011 om 08:30 , Blogger Boekenstek zei...

Ha Lia,
Bedankt. Ik ga je gelijk toevoegen.
Groeten,
Pleun

 
Op 20 maart 2011 om 16:26 , Blogger Clara zei...

Very beautiful design.

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage