woensdag 12 januari 2011



This is lightgreen doily I recently crocheted. Made with a hook nr. 1,5. Diameter circa 39 cm.
This one is for myself. I like it even more than my actual preferred orange pine-apple doily, presnt in this blog too.
Unfortunately the colour does not appaer so good on the photo.

Hier een lichtgroen tafelkleedje, dat ik ook recent heb gehaakt, met haaknaald nr. 1,5. Diameter circa 39 cm.
Deze houd ik voor mijzelf. Ik vind hem zelfs mooier dan mijn voorhenig geprefereerde lichtoranje kleedje, dat ik ook op dit blog getoond heb. Jammer genoeg komt de lichtgroene kleur niet al te veel tot zijn recht.

14 reacties:

Op 12 januari 2011 om 10:20 , Blogger Roos zei...

Ik blijf het erg knap vinden hoe je het steeds weer voor elkaar krijgt van die mooie kleedjes te haken op zo'n dunne haaknaald.
Goed gedaan hoor!!!

 
Op 12 januari 2011 om 13:26 , Blogger susie zei...

O LIA WAT IS DIT WEER PRACHTIG !!!

Wanneer doe jij dit seg, slaap jij wel ?
Lichtgroen of nie, niet erg hoor; dit kleedje is VEEL TE MOOI om over een kleur te zeveren.
Knap gehaakt, met zo'n fijne naald en dan nog die grootte , wauw !

Nog veel plezier ... :)

 
Op 12 januari 2011 om 14:55 , Blogger Debi Y. zei...

Very, very pretty Lia. :)

 
Op 12 januari 2011 om 15:32 , Blogger Francien zei...

Ja ik verval haast elke keer in herhalingen Lia...maar ik kan niets anders schrijven dan dat het weer een hartstsikke mooi kleedje geworden is...groetjes Francien.

 
Op 12 januari 2011 om 19:23 , Blogger Corina zei...

Kunstig hoor, mooi fijntjes en leuk dat je een kleurtje hebt gebruikt!

 
Op 12 januari 2011 om 20:46 , Blogger Emilia zei...

Beautiful - nice pattern!

 
Op 13 januari 2011 om 12:12 , Blogger Lilly zei...

Je hebt gelijk, dat he het zelf houd. Veel te mooi om weg te geven

Groet, Lilly

 
Op 14 januari 2011 om 01:57 , Blogger pattas zei...

Beautiful work Lia.. An intricate pattern to work and lovely to look at.. :))

 
Op 17 januari 2011 om 13:06 , Blogger Neicee zei...

Lia: This doily is just gorgous! WOW
Thanks for stopping by my blog..It took me quite a while to find that color..

 
Op 17 januari 2011 om 17:50 , Blogger Helmi zei...

Hoi Lia, mooi gemaakt. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Binnenkort zal de post wel iets afgeven. Ik ben benieuwd wanneer het aankomt. Groetjes, Helmi

 
Op 19 januari 2011 om 08:01 , Blogger Clara zei...

Impeccable work you do!

You can now place this photo on my Crafty Links page for all to see if you'd like.

 
Op 23 januari 2011 om 16:31 , Blogger Anna zei...

Très joli napperon...
Merci de suivre mon blog...
Anna

 
Op 27 januari 2011 om 02:52 , Blogger Dawn zei...

You do exquisite work, Lia! I would love to just sit & see every gorgeous doily you have made.

 
Op 27 mei 2011 om 17:32 , Anonymous Belle Fleur de Lis zei...

gewoon prachtig !

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage