zaterdag 22 januari 2011



I received in the past days this very nice give-away from Helmi Coenders, a dutch stylist/teacher. Her blog is something I follow with pleasure. You can find her between the blogs at the bottom of my blogpage. These are little fun-boxes she created, which I still have to cut, fold and attack.
I just like a lot of types of creativity and Helmi's work is very inspirating.

Twee dagen geleden heb ik deze leuke give-away van Helmi Coenders ontvangen, een nederlandse ontwerpster/Stylist en docent. Ik volg haar blog met plezier (is vindbaar tussen de blogs onderaan op mijn blogpage). Dit zijn kleine fundoosjes, die zij zelf heeft ontworpen, maar die ik nog uit moet knippen, vouwen en vastplakken.
Ik houd van verschillende creativiteit en Helmi's werk is erg inspirerend.

6 reacties:

Op 22 januari 2011 om 21:06 , Blogger Helmi zei...

Hoi Lia,
Erg leuk om mijn give-away op je blog te zien. Bedankt, veel knip en plak plezier.
Fijn weekend, Helmi

 
Op 23 januari 2011 om 01:24 , Blogger susie zei...

Have fun Lia !!

 
Op 23 januari 2011 om 05:44 , Blogger pattas zei...

What a lovely surprise.. and a lot of fun making the boxes.:))

 
Op 23 januari 2011 om 13:05 , Blogger Roos zei...

Gefeliciteerd met de gewonnen give-away.
Veel plezier ermee!

 
Op 27 januari 2011 om 16:44 , Blogger Clara zei...

What a nice gift to receive.

 
Op 27 januari 2011 om 17:49 , Blogger Marian zei...

Hé... dat is leuk, om hier weer iets van Helmi tegen te komen. Ik ken haar persoonlijk! En ze maakt heel mooie dingen.

Ik ga nog wat verder rondkijken op je blog.

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage