zaterdag 8 januari 2011

A future give-away?

I am at 60 followers now. I believe I will organize some other give-aways at 75 or more followers. Maybe two or three give-aways (doilies and/or something else?), but this time I would like to give/select them on my own between those followers with which I have had more comment-contacts ...
I still need to think about it.

Een toekomstige give-away?

Ik heb vandaag al 60 volgers bereikt. Ik geloof dat ik een paar andere give-aways ga organiseren zodra ik 75 of meer volgers heb. Misschien twee of drie give-aways (onderzetters en/of iets anders?), maar deze keer wil ik ze zelf uitloten tussen die volgers, waar ik meer kommentaar-contacten mee heb gehad...
Ik moet er nog over nadenken.

3 reacties:

Op 9 januari 2011 om 02:27 , Blogger susie zei...

Gefeliciteerd met je 60 volgers Lia !

Nog een aangename zondag ... :)

 
Op 11 januari 2011 om 12:36 , Blogger Kerrie zei...

How Sweet! I love your little gift bags! K

 
Op 11 januari 2011 om 23:32 , Blogger saramshobby zei...

Proficiat met je 60 volgers Lia ;)

Op naar de 100 volgers ? :)


k'heb een probleempje Lia, k'heb het vandaag nog eens geprobeerd, een recht stuk te haken...

En dit is het resultaat: http://saramshobby.blogspot.com/2011/01/haakstukje-1-wat-doe-ik-mis.html

Niet echt recht he ? het krimpt terug, wat doe ik verkeerd ?

mvg saramshobby

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage