dinsdag 28 december 2010



I just can smile a little about myself: we are at the beginning of the winter and here I am, with a crocheted summer (or spring) tunic I just finished. But I really don't mind. I just like how it ended up and how it fits me. I crocheted it with a hook nr. 3 and a yarn mixed of linen and cotton.
I found the model - see here below - on one of the crochet sites I follow, written in a language that for me is not understandable.
But the schema of the design - also below - was enough to give it a try and here is my result. I just adapted the schema to my size, on garments that fit me.



Ik kan gerust een beetje om mijzelf glimlachen: wij zijn net de winter in gegaan en hier dan een foto van mijzelf in een zomer of lente tuniek, die ik net beeindigd heb. Maar het kan mij niet veel schelen, hoor, want ik ben erg tevreden met het resultaat. Het is gehaakt met een haaknaald nr. 3 en een garen dat zo half om half uit katoen en linnen bestond. Ik vond het model - zie hieronder - op een van de haaksites, die ik volg en ook al is het in een voor mij onontcijferbare taal geschreven, was het haakschema voor mij voldoende om het te haken. Ik heb het enkel aangepast aan kleding die ik zelf momenteel pas.

13 reacties:

Op 28 december 2010 om 09:47 , Blogger saramshobby zei...

zeer mooi gedaan.
Hoelang ben je eraan bezig geweest ?

mvg saramshobby

 
Op 28 december 2010 om 10:00 , Blogger LiaGovers zei...

Hallo Sarah: jammer genoeg kan ik je niet zeggen hoe lang ik er mee bezig ben geweest, omdat ik altijd verschillende haakklusjes tegelijkertijd onder handen heb. Net zoals mij dat met het lezen van boeken gebeurt... Maar ingewikkeld was het toch niet, hoor. Groetjes, Lia

 
Op 28 december 2010 om 10:00 , Blogger Lilly zei...

Hallo Lia,

dat ziet er echt mooi uit. En als ik het zo bekijk, dan kan de lente beginnen :))
In ieder geval heb je al wat nieuws als het weer beter wordt.

Groetjes, Lilly

 
Op 28 december 2010 om 10:25 , Blogger susie zei...

Voila laat de lente maar al beginnen :)
Zeer mooi gehaakt Lia !

Nog een aangename dag , Susie

 
Op 28 december 2010 om 11:07 , Blogger lovestitch zei...

So wonderful! You're really great, Lia! I just wish I could be as talented as you are!
Wishing a Happy New Year to you and yours!
Lots of Love, xxx
LS

 
Op 28 december 2010 om 14:39 , Blogger edaca zei...

yorumun için çok teşekkür ederim arkadaşım sevgiler :)

 
Op 28 december 2010 om 19:17 , Blogger Francien zei...

Heel mooi gehaakt Lia...prachtig is het tuniekje geworden...het is Turks volgens mij maar ik weet het niet zeker...maar als je naar schema kunt haken zoals jij maakt dat helemaal niet uit...het is mooi hoor!
Een hele fijne en veilige jaarwisseling voor jouw en je familie en hoop dat je weer veel creaties laat zien in 2011...altijd fijn om bij je te snuffelen!
groetjes Francien.

 
Op 28 december 2010 om 19:20 , Blogger Frualbertsson zei...

Hello Lia, it´s absolutely lovely! I love the model and the pattern.
Hugs
Susanne

 
Op 29 december 2010 om 13:04 , Blogger saramshobby zei...

@ Lia,

dat heb ik ook soms. Met veel te veel borduurwerkjes met een keer bezig zijn...

ik volg je blog, via het volgknopje ;)

mvg saramshobby
www.saramshobby.blogspot.com

 
Op 31 december 2010 om 18:23 , Blogger DEKAKADO zei...

Hoi Lia.
Mooi allemaal en knap.
Een fijne jaarwisseling gewenst en een goed, gezond 2011.
Groetjes, DEKA Marleen.

 
Op 1 januari 2011 om 12:58 , OpenID creationwest zei...

Wow, ik kom even langs via de bloghop en ik ben onder de indruk van je tuniek. Erg mooi, ook de andere dingen die je maakt, zo fijntjes! Daar kan ik nog een puntje aan zuigen. Mijn complimenten, groetjes Imke

 
Op 1 januari 2011 om 20:13 , Blogger Debra zei...

Lovely tunic! As always, beautiful work!

Happy New Year!

 
Op 2 januari 2011 om 17:43 , Blogger Clara zei...

Just beautiful!

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage