dinsdag 30 november 2010



In the past weeks I crocheted also this square doily, that will end up also like a gift, I believe. The colour is ecru-beige and does not result very well here.
It is made with a hook nr. 2 and DMC-thread nr. 10.
In other doilies the work is partially also a little automatic (= repetitions of patterns), but here I past my time counting the different parts... A little more patience was asked.

In de afgelopen weken heb ik ook dit vierkante kleedje gehaakt, dat ook wel als een cadeau zal eindigen, geloof ik. De kleur is ecru en komt op deze foto niet zo goed tot zijn recht.
Gehaakt met haaknaald nr. 2 en DMC-garen nr. 10.
Bij andere kleedjes zijn er vaak ook herhalingen, maar hier was dit niet zo het geval. Meer geduld was er dus vereist...

17 reacties:

Op 30 november 2010 om 13:06 , Blogger susie zei...

Lia !!! Wat een kunstwerk !!! Chapeau hoor !!

Ooit wil ik ook wel eens een lapje haken , ooit hé , hihi.
Heb in school (in een vroeger leven) zo eens een lapje gehaakt en het ligt ergens in een doos. 'Als' ik het tegenkom, zal ik het een keer laten zien.

Nog een prettige dag verder , Susie

 
Op 30 november 2010 om 16:13 , Blogger MamaLezlie zei...

Lia, WOW! I love it! Especially the cross shape in the center. Lovely!!! Great job.

 
Op 30 november 2010 om 16:51 , Blogger Madammeke Ongeduld zei...

ook dit zit er weer geweldig uit zou niet eens durven beginnen

 
Op 30 november 2010 om 18:43 , Blogger Corina zei...

Knap hoor, dit is wel een hele mooie!

 
Op 1 december 2010 om 10:03 , Blogger Lilly zei...

och wat een prachtig kleedje is dat

groetjes, Lilly

 
Op 1 december 2010 om 13:52 , Blogger Heldasland zei...

lovely

 
Op 2 december 2010 om 21:13 , Blogger zenuwpees zei...

Hé Lia ik heb eens je volledige blog gezien wat maak je prachtige haakwerkjes,een dikke proficiat

 
Op 2 december 2010 om 23:09 , Blogger LindaCrochets zei...

Beautiful

 
Op 2 december 2010 om 23:59 , Blogger Roos zei...

Hoi Lia, hier dan eindelijk weer een berichtje van mijn kant.
Ik wil je bedanken voor de aardige berichtjes die mij stuurde, maar zoals ik eerder al liet weten is alles goed met mij, maar ik had even een onverwachte blog pauze ingelast.
Meid je hebt niet stil gezeten, je hebt weer veel mooie dingen gehaakt.
Wat een prachtig kleedje is dit weer, daar ben je erg goed in Lia !
Alvast een prettig weekend gewenst, en ik laat weer van mij horen hoor, groetjes Roos

 
Op 4 december 2010 om 13:42 , Blogger Meertje zei...

Een mooi kleedje heb je gemaakt.
Groetjes Miriam

 
Op 4 december 2010 om 19:22 , Blogger Eva zei...

Beautiful doily Lia, i like it

 
Op 5 december 2010 om 09:57 , Blogger Miriam zei...

Wat een prachtig kleedje, het lijkt me een enorme klus!

 
Op 5 december 2010 om 17:09 , Blogger saramshobby zei...

ziet er leuk uit.

mvg saramshobby

 
Op 5 december 2010 om 18:11 , Blogger Emilia zei...

Beautiful doily and the green as well. And lovely "Summer Scarf"!

 
Op 8 december 2010 om 18:38 , Blogger Debra zei...

Oh, Lia! That is absolutely beautiful and so delicate looking. I really love it! I have some crochet thread set aside. I really need to try making a doily. Have a wonderful day. =)

 
Op 11 december 2010 om 00:26 , Blogger Clara zei...

This is the work of a true artist. Wow, patience would definitely be involved. You are very talented.

 
Op 23 januari 2011 om 16:33 , Blogger Anna zei...

Magnifique !
Anna

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage