maandag 22 november 2010



Here another spring or summer scarf I crocheted in the past days. I just liked the pattern and started it more therefore...
More then using some little scarfs like 'scarfs' I use some of them like an embellishment of my normal garment. I mean: not on, but under a coat!

Hier nog een ander zomer of lente-sjaaltje dat ik in de afgelopen dagen heb gehaakt. Ik vond het haakpatroon zo mooi en begon het gewoon uit te proberen...
Bepaalde dunne sjaals gebruik ik eigenlijk meer als een versiering boven op mijn kleding. Dus niet boven een jas, maar gewoon op mijn normale kleding.

9 reacties:

Op 22 november 2010 om 10:24 , Blogger susie zei...

Wauw Lia ! Wat mooi en zo vlug weer een nieuwe creatie !
Prachtig sjaaltje ! Ooit zal ik het ook eens proberen :)

nog een prettige dag , Susie

 
Op 22 november 2010 om 10:54 , Blogger Mmatilda zei...

Very very nice pattern!

 
Op 22 november 2010 om 12:40 , Blogger Lilly zei...

Ziet er mooi uit. Ik denk wel dat je nu genoeg sjaals hebt :)))

groetjes, Lilly

 
Op 22 november 2010 om 14:24 , Blogger Francien zei...

Nou je breid of haakt ze als een speer Lia...wat een schatje ook dit weer...mooi patroontje..en je kunt het zo vlug...groetjes Francien.

 
Op 22 november 2010 om 14:50 , Blogger " me " zei...

da's een heel mooi sjaaltje !

 
Op 22 november 2010 om 15:18 , Blogger Clara zei...

They are beautiful. This year more than ever, I have been noticing more crocheted and knitted scarves. It's really nice to see. They really do make a statement.

 
Op 22 november 2010 om 19:51 , Blogger Annemarie's Blog zei...

Wat een prachtige sjaal!

 
Op 23 november 2010 om 03:14 , Blogger Dawn zei...

Dear Lia! This is exquisite! The lace pattern is so gorgeous!

 
Op 30 november 2010 om 16:14 , Blogger MamaLezlie zei...

This scarf is SO pretty. I wish I could touch it!

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage