maandag 8 november 2010



Here another doily. Sometimes I can't resist: when I see some new doilies on reviews, I want to make them and often those who like me most, also end up perfectly. This one is made with a hook nr. 2 and cotton nr. 5, even if the istructions said to make it with a smaller hook and different yarn.

About my GIVE-AWAY: for followers will not become 50 in number so soon, I will put the term of the winning-date in the 20th of November 2010. So following for this give-away still can be made until the 19th of November, always with a comment under thàt give-away and being a follower of this blog.

Hier nog een onderzetter. Soms kan ik er geen weerstand aan bieden: als ik soms nieuwe onderzetters in tijdschriften zie, wil ik ze wel haken en meestal slagen juist die, die ik persoonlijk ook het meest aantrekkelijk vind. Deze is gehaakt met haaknaald nr. 2 en katoen nr. 5, ook al gaven de instructies een kleinere haak en een ander katoen aan.

Voor wat betreft mijn GIVE-AWAY : daar mijn volgers niet zo snel 50 in nummer zullen zijn, stel ik de uitslagdatum op 20 november 2010.
Dus mijn give-away volgen kan nog tot en met 20 november 2010. Je moet dus steeds een volger van mijn blog zijn en onder dìe give-away een kommentaar plaatsen.

3 reacties:

Op 8 november 2010 om 08:50 , Blogger Corina zei...

't is wel een mooitje zeg!

 
Op 9 november 2010 om 06:36 , Blogger pattas zei...

Lovely doily.. I do like the pattern. :))

 
Op 9 november 2010 om 17:54 , Blogger Emilia zei...

Beautiful - and also the scarf you made for your son!

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage