zaterdag 20 november 2010



And the winner is ...
HELDASLAND !

En de winnaar is HELDASLAND !








But I already wrote about an eventual second give-away and I have chosen this second, less difficult yellow doily (see photo).

Maar ik schreef al over een eventuele tweede give-away en ik heb mij besloten voor deze tweede, minder ingewikkelde gele onderzetter (zie foto).








And the second yellow doily goes to ... Madammeke Ongeduld !

En de tweede, gele onderzetter gaat naar ... Madammeke Ongeduld!


The two winners are begged to send me there post address. If you look at my profile you can find my emailaddress on the left side.

De twee winnaars zouden mij hun postadres toe moeten sturen. Als je op mijn profiel klikt, zie je links mijn emailadres.

5 reacties:

Op 20 november 2010 om 09:07 , Blogger Kris zei...

Hoi Lia! Bedankt voor je complimenten! Ik moet ze wel doorgeven aan mijn moeder hihi! Ik ben meer van het naaien,...dus het haakwerk heeft mijn mam gedaan! Maar hij ligt wel bij mij op de bank te pronken! Kan ik dan wel over bloggen hè? Ik zal meteen jouw blogje ff doorneuzen! Daag!

 
Op 20 november 2010 om 11:15 , Blogger Madammeke Ongeduld zei...

dank je wel Lia, ga zo vlug mogelijk mijn gegevens doorsturen

 
Op 20 november 2010 om 11:23 , Blogger susie zei...

Lia wat kan jij toch mooi haken, de winnaars boffen met hun onderzetter !

De pompon-nekwarmer ziet er niet alleen warm uit maar is het ook want ik heb dit getest met een pompon-sjaal , dat is waaaarm !!

De zeepzakjes zijn ook weer knap gehaakt, val in herhaling hé
maar als 't mooi is moet het gezegd worden :)

nog een fijn weekend , Susie

 
Op 21 november 2010 om 00:44 , Blogger " me " zei...

proficiat ! de winnaars krijgen iest heel moois zie ik !

 
Op 27 november 2010 om 07:00 , Blogger Clara zei...

Congrats to the winner. I'll try again next time!!! Hugs, Clara.

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage