maandag 4 oktober 2010



Some crochet efforts of mine for different circles, made in the past months. I only finished them finally now. I believe I will use them as christmas decorations, maybe in a chain at the wall.
For at least a week I will not post over here, for my son will graduate in the next days and we will be busy here, also with some familyguests at home. Two greater crochetworks will have to be finished and wait for posting.

Hier nog wat haakpogingen van de afgelopen maanden om verschillende ronde vormen te maken. Ik heb ze nu pas afgewerkt. Ik geloof dat ik ze als kerstversieringen zal gebruiken, misschien in een ketting aan de wand.
De komende dagen zal ik hier niets plaatsen: thuis zijn we druk bezet omdat zoonlief zijn universiteitsstudie af zal ronden. Ook komen er familieleden thuis te gast.
Twee grotere haakklussen zullen nog beeindigd moeten worden en op plaatsing hier moeten wachten.

12 reacties:

Op 4 oktober 2010 om 16:33 , Blogger Debi Y. zei...

They are very pretty Lia.

Congratulations to your son. :)

 
Op 4 oktober 2010 om 16:53 , Blogger Francien zei...

Nou je hebt maar twee handen Lia en de haakwerkjes kunnen toch wel even wachten..we weten nu wat je allemaal aan het doen bent...veel plezier met de familie en je zoon succes gewenst...je haakrondjes zijn prachtig geworden en wat je er mee voor hebt is een heel leuk idee...de kettting of de Kerstversieringen...het zal allebei mooi staan.....groetjes Francien.

 
Op 4 oktober 2010 om 16:59 , Blogger LiaGovers zei...

Thanks, ladies! Hear you... Lia

 
Op 5 oktober 2010 om 07:05 , Blogger Emilia zei...

Really nice flowers!

(Thanks for the link, I´ll check it out later!)

 
Op 5 oktober 2010 om 13:42 , Blogger Eva zei...

Beautful red stars, have a nice time with your family

 
Op 6 oktober 2010 om 13:59 , Anonymous MamaLezlie zei...

Oh Lia, I love them! So exquisite! Thread crochet is such an elegant medium and I love it! So glad to know you and to have another thread crocheter to talk with.

 
Op 7 oktober 2010 om 08:16 , Blogger pattas zei...

They are lovely Lia, all the very best for graduation..

 
Op 7 oktober 2010 om 10:06 , Anonymous Vinita zei...

Lia, they r so beautiful!! Looking forward to more of your crochet works.
Thanks for visiting my blog. I'm glad I've got a new blogger friend!! :-)

 
Op 7 oktober 2010 om 10:47 , Blogger Lilly zei...

mooi!!!
Ook goed te gebruiken als versiering op een kerstkadootje of in een kerstkaart.

Groetjes, Lilly

 
Op 7 oktober 2010 om 12:35 , Blogger Lilly zei...

Hallo Lia,

die bloem is uit het boek "Zauberhafte Häkelblumen". Zijn eigenlijk 2 bloemen.Heb ze samen gehaakt.
Als je het patroon wil hebben kan je me ook mailen

Groet, Lilly

 
Op 8 oktober 2010 om 22:31 , Blogger Roos zei...

Lia, veel succes gewenst voor je zoon,en veel plezier gewenst tijdens het bezoek van je familie. Ben wel benieuwd wat je grotere haakklussen zijn .... ik wacht het rustig af haha. Doe jij ook maar rustig aan hoor, groetjes en een fijn weekend gewenst.

 
Op 9 oktober 2010 om 16:22 , Blogger susie zei...

Hoi Lia,

via , via ben ik hier bij jou terechtgekomen en heb hier vele mooie dingen gezien.
Knap hoor die gehaakte bloemen nu. Heb er voor mijn dochter ook al verschillende gehaakt in verschillende kleurtjes.
Ze gebruikt ze voor op haar kaartjes. Maar ze kunnen voor alle doeleinden gebruikt worden niewaar :)
Ik ga je volgen en bij me zetten zodat ik jouw 2 grote haakklussen nie mis en de rest ook uiteraard.

groetjes , Susie

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage