zondag 24 oktober 2010

Give-away



I made up my mind. This will be my give-away as soon as I will reach 50 followers.
If interested in this give-away the person needs to leave a comment down here - under this post - and, of course be a follower of my blog. I will add also something to this doily.
If there will be a lot of interested persons, I will decide myself for a second winner, with a surprise-gift.

The terms and date for my give-away changed now: look at my post of Monday the 8th of November 2010!

Ik heb besloten. Dit onderzettertje zal mijn give-away zijn, die ik uit zal loten zodra ik 50 volgers zal hebben op dit blog. Indien de persoon aan deze give-away geinteresseerd is, zal hij onder deze post een kommentaar achter moeten laten, maar ook een volger van mijn blog moeten zijn. Ik zal er ook iets aan toevoegen.
Mochten er vele personen zijn voor de uitloting, dan zal ik besluiten voor een tweede winnaar, met iets wat nu nog een verrassing is.

De termen en datum voor deze give-away zijn nu veranderd: zie hiervoor mijn post van maandag 8 november 2010!

13 reacties:

Op 24 oktober 2010 om 17:33 , Blogger Frualbertsson zei...

I would love to win this little doily :-)
Hugs
Susanne

 
Op 24 oktober 2010 om 19:41 , Blogger Madammeke Ongeduld zei...

daar ik interesse heb in tal van diverse handwerken zou ik graag meedingen voor deze wel mooie onderlegger

 
Op 24 oktober 2010 om 23:03 , Blogger " me " zei...

ik doe graag mee ! wat mooi !

 
Op 25 oktober 2010 om 07:01 , Blogger pattas zei...

You are very generous Lia.. it is a lovely doily :)) hugs pat in tas :))

 
Op 26 oktober 2010 om 07:57 , Blogger Eva zei...

Lia, i want to win that beautiful doily.
( my bracelets are made from a yarn called ONline TOLEDO www.online-garne.de
40%cotton
40%acrylic
20% polyamid have a nice day)

 
Op 27 oktober 2010 om 15:57 , Blogger LiaGovers zei...

Roos van 'Freubeldingetjes' dingt ook mee. Zie haar kommentaar onder mijn post (gestreepte sjaal) van dinsdag 26 oktober.

 
Op 27 oktober 2010 om 17:05 , Blogger Heldasland zei...

that's so lovely, please meeeeeeeeee

 
Op 28 oktober 2010 om 20:24 , Blogger Renee, spear401 zei...

Lia, I would be most pleased to enter your give-away. I am in the western US, if that is ok?

I love your little white doily, and I love your bracelets, too.

Regards, Renee, spear401

 
Op 29 oktober 2010 om 06:36 , Blogger LiaGovers zei...

Renee, spear401: of course you enter for this give-away. It doesn't matter where one lives. Al my followers, eccept one, are from abroad. (Pattas is even from Tasmania) greetings, Lia

 
Op 30 oktober 2010 om 19:26 , Blogger Neicee zei...

Lia: I am a follower! I would love to enter your giveaway..You do such nice work!

 
Op 31 oktober 2010 om 07:11 , Blogger Clara zei...

Hi Lia. I love your handmade and would like to enter your giveaway. I'm a follower, first of all because your crochet work is magic. I'm from Sicily, my blog is cannellaemele.blogspot.com . Enjoy your sunday, Clara.

 
Op 31 oktober 2010 om 07:13 , Blogger Clara zei...

You can see the link on my blog. Clara.

 
Op 12 november 2010 om 23:20 , Blogger Nickie zei...

Ik ding graag mee met je give away!!! Superblog heb je

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage