woensdag 20 oktober 2010



Here other two brooches I crocheted. The more I play with making them, the more I am satisfied of the result. The left brooche is based on a gillyflower. The right brooche on a dandelion flower. I recently found the description for these flowers on an italian crochet review 'Diana uncinetto prezioso'.
Of course I varieted the color and added the leafs and inner decorations.

Hier nog twee pas gehaakte broches. Hoe meer ik combinaties uitprobeer, hoe meer ik tevreden ben met het resultaat. De linkse broche is een anjer-bloem en de rechter broche een dandelion-bloem (= paardebloem ..?). Ik heb zopas de beschrijving ervan gevonden op een italiaans tijdschrift (Diana uncinetto prezioso).
Natuurlijk zijn de variaties (kleur, bladertjes, kraaltjes) mijn bedenksels.

5 reacties:

Op 21 oktober 2010 om 01:30 , Blogger pattas zei...

I think they are lovely.. A lot of patients to create something so small :))Well done :))

 
Op 21 oktober 2010 om 07:33 , Blogger susie zei...

Hé Lia die broches zijn knap gemaakt !

En ik zie dat jij je beginfoto veranderd hebt, dit vind ik dus een hele mooie.

groetjes , Susie

 
Op 21 oktober 2010 om 07:43 , Blogger Francien zei...

Oh wat heb je een mooie header gemaakt met die mooie kleedjes...en je bloemetjes zijn schattig geworden...mooi gedaan zo!!
groetjes Francien.

 
Op 21 oktober 2010 om 12:57 , Blogger Roos zei...

En terecht dat je tevreden bent met de broches die je gemaakt hebt, want ze zijn echt heel mooi. Leuk zo met de kraaltjes in het midden en de blaadjes eromheen.
Ik ben het met de andere dames eens: je nieuwe header ziet er prima uit!

 
Op 23 oktober 2010 om 07:50 , Anonymous Vinita zei...

They are beautiful, Lia.
~ Vinita

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage