vrijdag 22 oktober 2010

Followers! Thanks to all. Without doing anything special I am slowly reaching almost 50 followers.
As soon as I will reach 50 followers I will send a GIVE-AWAY to someone of my followers.
I am thinking about the most little white doilie (I never used it!) you can see in the middle of my header or ... about some old italian crochet-reviews. Also if someone can't understand italian, their are the schema's. I always made my doilies or christmas-decorations reading the schema's.
What dou you think about it? Like to hear it from you, readers of my blog.
Maybe I will get some other idea of a give-away in the meanwhile too.

Volgers. Allen bedankt! Zonder ook maar iets speciaals te doen bereik ik binnenkort al 50 volgers.
Zodra ik de 50 volgers zal bereiken, zal ik een give-away uitloten tussen mijn volgers. Ik zit te denken aan het kleinste witte tafelkleedje/onderzettertje (nooit gebruikt!) dat je in het midden van mijn header kunt zien of .. aan wat oude italiaanse haaktijdschriften. Ook al begrijpt men geen italiaans, staat het vol met de betreffende haakschema's. Ik heb altijd volgens de schema's gehaakt!
Wat denken jullie er van? Ik zou het graag van de lezers van mijn blog willen horen. Misschien krijg ik ondertussen nog wel een ander idee voor een give-away.

4 reacties:

Op 22 oktober 2010 om 18:35 , Blogger Debi Y. zei...

It's always exciting to get new followers. :)

 
Op 23 oktober 2010 om 03:14 , Blogger Dawn zei...

Your doilies are so lovely and I would be a follower even if you weren't having a giveaway. You are a true artist with thread & I love everything you do!

 
Op 23 oktober 2010 om 08:23 , Blogger pattas zei...

Congratulations Lia, I am stilled amazed at the folk who call into my blog.. I find it so thrilling that other crafters are interested in my work also..
You crochet beautifully :))

 
Op 23 oktober 2010 om 11:28 , Blogger Frualbertsson zei...

Lovely little doily. Congratulations on almost 50 followers!
Hugs,
Susanne

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage