zondag 24 oktober 2010



And here my first pillow. I really started only with the intention to try to crochet a flat circle, but then thought: 'Why not try a round pillow?' So I just used rests of yarn and the design is not so much a one I love. But it fits very well and I am satisfied about this first result. :-)

En hier mijn eerste kussen. Eigenlijk was ik enkel bezig met het haken van een vlak rondje, maar toen kwam ik op de gedachte: 'Waarom geen rond kussen proberen te haken?' En dus heb ik katoenrestjes gebruikt en is de kleurencombinatie niet al te zeer naar mijn smaak. Maar het past prima en ik ben tevreden met dit eerste resultaat. :-)

5 reacties:

Op 24 oktober 2010 om 10:05 , Blogger Frualbertsson zei...

Hi Lia
what a nice cushion, and it matches your other pillows on the couch. It's fun to make your own patterns, although it was not intended from the beginning.
Have a nice weekend,
Susanne

 
Op 24 oktober 2010 om 10:27 , Blogger pattas zei...

Well done, it looks lovely and fits in well..:))

 
Op 24 oktober 2010 om 12:46 , Blogger " me " zei...

zeer geslaagd !!

 
Op 24 oktober 2010 om 14:37 , Blogger Debi Y. zei...

Nice looking pillow - it matches your couch and other pillows perfectly. :)

 
Op 25 oktober 2010 om 07:34 , Blogger Lilly zei...

dat is je goed gelukt. Mooie kleurtjes ook

groetjes, Lilly

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage