donderdag 9 september 2010

Ik ben door Roos van het blog Freubeldingetjes uitgenodigd deel te nemen aan het tikkertjesspel dat op Blogland rondwaait (ik had er nog niets van gemerkt tot op nu).

4 dingen uit mijn tas: een correctorstift;
snoepjes (honingsnoepjes, muntsnoepjes en niet te vergeten dropjes, waar ik altijd al gek op ben geweest);
een opvouwbaar tasje;
een of twee pennen.

4 dingen in mijn slaapkamer: mijn man;
het bed;
oordoppen;
een noordzee-fotocollage van zus Patricia Govers.

4 dingen die ik op het moment leuk vind: haken, haken en nog eens haken;
winkelen;
wandelen;
lezen.

4 dingen die jullie niet van mij weten: een hele hoop, hoor! Misschien dat ik hier een volgende keer wel wat meer over los laat.
Ik probeer de tik door te geven aan Lilly van Lilly's brei- en haakmand.

2 reacties:

Op 10 september 2010 om 10:38 , Blogger Roos zei...

Leuk dat je meegedaan hebt Lia, een fijn weekend alvast! Groetjes Roos en ook van mijn moeder.

 
Op 10 september 2010 om 12:21 , Blogger Lilly zei...

Okay, ik doe mee.
Ik was 2 dagen weg, dus wist er niets van

groetjes, Lilly

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage