maandag 20 september 2010



Another bracelet of mine. I like these 'autumn colors' of yarns.
On one side the closure is sewed. On the other side I made an inner closure with an automatic button.
Because someone has asked me for the type of ring inside here: it's a brown smooth plastic ring, that I have found in a shop that sells 'bricolage'-articles, like pursehandles, special buttons and so on.

Hier nog een gehaakte armband. Ik houd van deze herfstkleuren.
Aan één kant heb ik de sluiting rond de ring vastgenaaid. Aan de andere kant is het binnenin gesloten door een drukknop.
Daar iemand mij gevraagd heeft wat voor ring hier in vast zit: het is een bruine, glanzende plastiek ring, die ik hier in Italie in een soort bricolage-winkel heb gevonden, waar men ook tassenbeugels, speciale knopen, vilt enzovoort verkoopt.

4 reacties:

Op 20 september 2010 om 11:12 , Blogger Francien zei...

Zo wat mooi... creatief bezig bijtje!!!
Die armband is helemaal leuk en ook je creatie met die gordijnring is een leuk idee..heel mooi gedaan allebei....groetjes Francien.

 
Op 20 september 2010 om 14:21 , Blogger Debra zei...

I think you have a talent for designing bracelets! I love this one too! =)

 
Op 21 september 2010 om 15:34 , Blogger Roos zei...

Wat een leuk idee om de gordijnringen op deze manier te gebuiken, goed bedacht weer van je!
Ik vind dit een erg mooie armband, lekker breed.
De ring van de armband is toch ook een gordijnring?
Als ik het zo zie is de armband erg eenvoudig te maken...Bewijst maar weer eens dat eenvoud heel erg mooi kan zijn!

 
Op 21 september 2010 om 16:24 , Blogger José zei...

Wat leuk!

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage