vrijdag 24 september 2010



This is a chain I made in the past days. Unfortunately here the color of the ring downside is not good visible. It's in the same color-grades of the melangeyarn.
In this serie I first made other things I will post here in the coming days.

Dit is een ketting die ik in de afgelopen dagen heb gehaakt. Jammer genoeg wordt hier de mooie kleur van de ring niet goed weergegeven: die is overeenkomend met de melange-kleuren van het haakgaren (iets koperachtig, maar glanzend).
In deze serie heb ik eerst andere dingen gehaakt, die ik in de komende dagen hier zal tonen.

1 reacties:

Op 26 september 2010 om 09:12 , Blogger Lilly zei...

Hallo Lia,

Een hele leuke ketting heb je weer gemaakt.Ben dan benieuwd wat je nog gehaakt hebt.Laat ons niet te lang wachten!!

Bedankt dat je aan me hebt gedacht met de Award. Maar er zijn zoveel die hem verdienen,dat ik niet zou weten wie ik hem verder zou moeten geven.Niet boos zijn, dat ik hem niet aanneem.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage