maandag 20 september 2010



Simply joking with objects and crocheting something: I have some wooden curtain rings and wanted to make a try in using them. Not wanting to make anything in particular, this came out, without a pattern.
One can variate upon this theme and make flowers or hanging objects (changing colors: objects for christmas time, for instance). Just some ideas...


Af en toe zit ik er nu ook wel mee te spelen: ik heb thuis nog wat houten gordijnringen liggen en ik wilde gewoon zien of er iets uit kwam. Ik had geen preciese ideeen en zonder patroon maakte ik dit.
Je kunt erop varieeren zoals je wilt: bloemen maken of hangende voorwerpen (bijv. door de kleuren ervan te veranderen en er kerst-versieringen van maken). Zomaar wat ideetjes...

1 reacties:

Op 21 september 2010 om 10:56 , Blogger Lilly zei...

Hallo Lia,

Die armband ,die je gemmakt hebt vind ik er heel goed uitzien. Ook de kleur is mooi

groetjes, Lilly

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage