woensdag 8 september 2010



Here some other trials of mine to crochet (or create) personal bracelets. The upper three are some of the latest I made. The single one below was made after the first bracelets I crocheted and is in a more 'free crochet form-style'.
For the moment I will try other ones, more simple.
Maybe this will change in future. I like doing it, any way.

Hier nog een paar van mijn pogingen om zelf armbanden te haken (ontwerpen). De bovenste drie zijn tussen de laatste pogingen. De armband hieronder behoort nog tot de eerste pogingen om ook in een soort 'free crochet form-stijl' te haken.
Voorlopig zal ik andere armbanden haken, méér eenvoudige. Misschien dat dit in de toekomst zal veranderen.
In ieder geval vind ik het leuk om te doen.


2 reacties:

Op 9 september 2010 om 00:02 , Blogger Roos zei...

Je hebt de smaak te pakken Lia om armbanden te haken.
Leuk hoor en ze zijn ook nog eens hartstikke mooi!
Vooral de onderste "vrije stijl" armband vind ik prachtig.

 
Op 9 september 2010 om 11:06 , Blogger Roos zei...

Lia ik heb je aangetikt om mee te doen met het tikkertjesspel dat momenteel over blogland waait.
Zie maar of je het leuk vindt, het is geen verplichting hoor. Op mijn blog zie je wat je moet doen.

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage