zondag 5 september 2010



And this is another neckwarmer I crocheted during the past week. This time not like a moebius, but closed with two buttons.
I have simply chosen a nice pattern in a crochet motif book (the italian book 'I punti dell'uncinetto') and made a rectangle.
Somewhere - under Ravelry or Flickr - I saw a very simple rectangle neckwarmer, closed with 6 or 7 little buttons in the end-holes and I tried it here too, but my crocheted holes here need greater buttons and so I preferred this closure. It's also very soft and I crocheted it with pleasure :-) ...

Hier nog een nekwarmer, die ik in de afgelopen dagen heb gehaakt. Dit keer niet in een moebius-vorm, maar met twee knopen gesloten.
Ik heb eerst een mooi fantasie haakpatroon uit een italiaanstalig haakmotievenboek gekozen ('I punti dell'uncinetto') en heb daarmee een rechthoekige vorm gehaakt.
Ergens onder Ravelry of Flickr zag ik een heel simpele rechthoekige nekwarmer, die met 6 of 7 kleine knoopjes in de eindgaatjes was gesloten en dat heb ik hiermee ook geprobeerd, maar de door mij gehaakte gaten hebben grote knopen nodig en daarom besloot ik voor deze sluiting. Het is ook erg zacht uitgevallen en ik heb het met plezier gehaakt ... :-)

6 reacties:

Op 5 september 2010 om 11:01 , Blogger Roos zei...

Hoi Lia, ik loop een beetje achter met reageren op je berichtjes... Wat een prachtige armbanden heb je gemaakt, erg creatief hoor.
En dan nu weer zo'n mooie nekwarmer. Ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben als het kouder word. Fijne Zondag nog.

 
Op 5 september 2010 om 11:34 , Blogger Riek zei...

Dag Lia,
Ik zal nog maar eens proberen te reageren, soms lukt het me niet. Ik hoop van nu wel.
Leuke dingen maak je en wat een fijne nekwarmer ik heb er ook een gemaakt. Nog bedankt voor het patroon van de slofjes dat je aan Roos hebt gestuurd ik ga ze ook maken.

Hartelijke groeten en een fijne Zondag.

Riek (moeder van Roos)

 
Op 5 september 2010 om 13:31 , Blogger Debi Y. zei...

Very pretty Lia - looks like it will keep you nice and warm. :)

 
Op 5 september 2010 om 14:02 , Blogger Dawn zei...

Dear Lia !

I love this ! And everytime I Would need in one color or the rainbow To Wear Every Day of the Week !

 
Op 6 september 2010 om 16:03 , Blogger Lilly zei...

Een hele leuke nekwarmer heb je weer gehaakt.
Daar kan je niet genoeg van hebben,als het koud wordt.

groetjes, Lilly

 
Op 7 september 2010 om 17:11 , Blogger Helmi zei...

Hoi Lia,
Heerlijk om zo'n kraag te dragen zeker nu het hier maar 13 graden is. Leuk dat je weer
reageerde op mijn blog. Als je in Nederland bent kom je maar fröbelen.
grt, Helmi

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage