donderdag 2 september 2010



Here my first two trials to make bracelets myself. The first one is below and I decorated the bracelet with embroidered lines and with the part of a earring I am not using anymore since years.
But I myself like really more the upper (red-blue) one, for it's made with a free form crochet design, mixing and trying it myself.
Now I am sperimenting also other ones. Or better: joking a little...

Hier mijn allereerste pogingen om zelf armbanden te haken. De eerste is de onderste, waar de verticale strepen geborduurd zijn. De versiering komt van een oude oorbel, die ik niet langer draag.
Maar ik vind zelf de bovenste (rood-blauwe) mooier, juist omdat het zogenaamd 'free form crochet' is: zelf uitgevonden door te proberen met gehaakte vormen.
Ik ben nu ook met andere pogingen bezig. Of beter: ik speel er een beetje mee...

3 reacties:

Op 3 september 2010 om 06:41 , Blogger Lilly zei...

Hallo Lia,

een leuk idee, om armbanden te haken. Daar kan je je fantasie werken laten.

Ik vind die bovenste heel apart.

een prettig weekend, Lilly

 
Op 4 september 2010 om 13:53 , Blogger Emilia zei...

Beautiful bracelets - I especially like the one made in blue and red.

 
Op 4 september 2010 om 14:36 , Blogger LiaGovers zei...

Thanks to both of you!

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage