donderdag 30 september 2010



Other embroidered things I finished in these days: on the left a christmas decoration. The motif has been copied months ago from the site Borduurblog of Miriam.
The heart decoration has been copied from some other site that I found on Internet.
They are both filled up with some material to fill up pillows.

Ander borduursel dat ik eindelijk in deze dagen beeindigd heb. Het hert links - een kerstdecor - heb ik maanden geleden gevonden op het Borduurblog van Miriam.
Het hartdecor heb ik elders op een site gevonden, maar ik herinner mij niet meer waar precies.
Binnenin zit er een fijne vulling voor kussens, waarvan ik de benaming niet ken.

4 reacties:

Op 30 september 2010 om 09:54 , Blogger Lilly zei...

Hallo Lia,

heel lief zijn die zakjes. En ook je armbandjes heb je weer heel leuk gemaakt.

groetjes, Lilly

 
Op 1 oktober 2010 om 02:59 , Blogger Debra zei...

Hi Lia,
Those are such beautiful motifs! It has been awhile since I've done any cross stitch...these make me want to start again. =)

 
Op 1 oktober 2010 om 13:01 , Blogger pattas zei...

Your work is beautiful. :))

 
Op 5 oktober 2010 om 22:04 , Blogger deros zei...

nice work

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage