maandag 27 september 2010



And here the serie of bracelets I crocheted in the past weeks, al based on a model of which I found the free pattern, that is here:
http://postcardfromwaterloo.blogspot.com/search?updated-max=2010-02-14T16%3A54%3A00-05%3A00
I only changed the colours and models. I like these ones very much and have worn them already.
The model of the orange-melange chain below is based on a variation of this bracelet.

En hier de serie armbanden die ik in de afgelopen weken heb gehaakt, allen gebaseerd op een model dat ik hier ook beschreven vond:
http://postcardfromwaterloo.blogspot.com/search?updated-max=2010-02-14T16%3A54%3A00-05%3A00
Ik heb alleen de kleuren en het model - af en toe - wat aangepast. Ik vind ze zelf erg geslaagd en heb er dan ook al een paar gedragen. Het model van de orangekleurige ketting schoot mij te binnen bij het haken van deze armbanden.
Daar het model op het site van 'postcards from waterloo' engelstalig is, ben ik eventueel wel bereid het in het nederlands te vertalen zodra ik personen vind die er interesse in mochten hebben. Laten jullie het mij weten?

5 reacties:

Op 29 september 2010 om 09:21 , Blogger Helmi zei...

Hoi Lia, die zijn zeker geslaagd. Mooi gemaakt.
grt, Helmi

 
Op 29 september 2010 om 10:06 , Blogger pattas zei...

Your work is beautiful... Thankyou for stopping by my blog and becoming a follower. I am a follower to your blog, I am pleased to have found you . :))

 
Op 29 september 2010 om 11:29 , Blogger Encarni zei...

Hi je blog is erg mooi, hebben een heel mooi haakwerk. Groeten uit Spanje. Encarni

 
Op 2 oktober 2010 om 08:48 , Blogger Corina zei...

Oh, die zijn leuk, dank je wel voor de tip.

 
Op 2 oktober 2010 om 12:04 , Blogger esther zei...

wat een leuke armbanden heb je gemaakt.
schitterend.

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage