zondag 1 augustus 2010






Here you can see I finally decided myself to end up one of the embroidered pockets I already made some months ago. It is entirely filled with lavendel and because I want to send this by post as a gift, I closed it up in a transparent cellophan, in order not to loose the lavendel-smell.

Ik heb gisteren eindelijk besloten één van de, al wat maanden geleden geborduurde zakjes te beeindigen. Het is met lavendel gevuld en, daar het via de post verzonden wordt, heb ik het in cellophan verpakt om de lavendelgeur te bewaren.

3 reacties:

Op 1 augustus 2010 om 20:06 , Blogger Francien zei...

Ik ga het weer proberen Lia...ook al moet ik het een paar keer typen...vandaag deed mijn blog ook raar... heb er tot zoëven niks mee kunnen doen vandaag...gek hoe je daar aan kunt wennen hè?! nou nog maar een keertje ik vind je zakje heel leuk met dat borduurtje...het zijn zo altijd leuke weggevertjes toch?! heel leuk gedaan...groetjes Francien

 
Op 1 augustus 2010 om 20:52 , Blogger LiaGovers zei...

Ha, ha, Francien. Volhouden was dus je motto!
groetjes, Lia

 
Op 2 augustus 2010 om 09:22 , Blogger Emilia zei...

Cute! I also like the one with strawberries!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage