woensdag 25 augustus 2010



Here a tissueholder I crocheted yesterday in a very small time. So, with the little green toiletbag I posted here yesterday this makes a bag-set together in exactly the same colour. It was really easy to realize: just a square or rectangle - see below - with an open pattern, measured upon a tissue-pocket and then the closure is made overlapping a little one side upon the other and ending the outside (border) parts with sc and, if you want some picots.

Hier een papieren zakdoek-houder die ik gisteren in erg korte tijd heb gehaakt. Daar het met precies dezelfde groene katoen van het kleine toilettasje - dat ik gisteren hier plaatste - is gehaakt, is dit nu dus een schoudertas-setje geworden. Het is heel gemakkelijk te maken: gewoon een vierkant (bijna rechthoek) dat je naar de grootte van een verpakking papieren zakdoeken meet - zie hieronder - met een opengehaakt patroon en de sluiting maak je door één kant ietsje over de andere kant heen te bevestigen. De buitenkanten (randkanten) heb ik nog afgewerkt met vaste en 'picots'.


5 reacties:

Op 25 augustus 2010 om 10:19 , Blogger Roos zei...

Nou Lia wat leuk weer en een goed idee. Nu heb je al je spulletjes keurig opgeruimd in je handtas zitten en binnen handbereik zonder eerst je hele tas te moeten doorzoeken hahaha.Het mooie randje eromheen gehaakt maakt het helemaal af!

 
Op 25 augustus 2010 om 13:36 , Blogger Debi Y. zei...

Very nice set Lia. :)

 
Op 25 augustus 2010 om 14:06 , Blogger LiaGovers zei...

Thanks, ladies!

 
Op 27 augustus 2010 om 14:07 , Blogger miriam zei...

Hallo lia via via ben ik op je blogje gekomen.
En wat een ontzettend leuke dingen maak je.
Ik kom zeker nog eens een keer snuffelen en ideetjes opdoen.

groetjes ♥ miriam ♥

 
Op 28 augustus 2010 om 07:29 , Blogger Lilly zei...

Hallo Lia,

wat een leuk idee.
Je nekwarmer bevalt me ook erg goed.Die zien er altijd leuk uit vind ik

een prettig weekend, Lilly

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage