dinsdag 24 augustus 2010



Just a little thing I made of a left square I first wanted to undo. Instead of undoing it, I made a little bagpurse of it, to put some toilet-things inside I almost
always have in my purse. The color is the same of the upper scarf at the top of this site. It measures 20 x 10 cm. now. I did not want to make the same front flap like for other purses I crocheted, so I decided for two flaps.
A practical solution to find things back easier inside my purse.

Dit is enkel iets wat ik gemaakt heb van een al klaar vierkant, dat ik eerst uit wilde rafelen. In plaats van het uit te rafelen, heb ik er een handig klein tasje voor in mijn schoudertas van gemaakt, waarin ik wat toiletspullen stop, die ik bijna altijd daar in heb. De kleur is die van de sjaal boven op mijn site en de maten zijn nu 20 x 10 cm. Daar ik geen normale sluiting wilde, besloot ik maar voor deze twee 'flappen'.
Zo houd ik wat meer orde in mijn tas en vind ik de dingen gemakkelijker
.

3 reacties:

Op 24 augustus 2010 om 12:49 , Blogger Eva zei...

Nice with two flaps on the purse. Me and my daughter have been selling things (pictures on my blog)from our home this weekend, we in Sweden call it "loppis" it`s a kind of garageselling. All the things you saw on my blog is our old stuff even all the crocheing/ have a nice day

 
Op 24 augustus 2010 om 13:23 , Blogger Roos zei...

Wat een goed idee van je Lia, om zo'n mooi toilettasje te maken voor in je handtas.
Zou zonde zijn om dat vierkant uit te halen, want nu heb je er iets moois van gemaakt.

 
Op 24 augustus 2010 om 16:35 , Blogger Francien zei...

Hartstikke handig zo Lia en wat leuk bedacht...ook je col van de vorige post vind ik mooi...knap gedaan!!
groetjes Francien.

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage