vrijdag 20 augustus 2010



Here another crochet work I finished yesterday: a neckwarmer, also the first one in my life. The pattern I found it on Ravelry: a free private download. How fine it has been to work with this thicker, ever cotton, but very soft yarn! [I just love more cotton...]
And how I like how it finished up, even when the time to wear it is not yet there. Like Debi from the site 'Hooks and yarns' often says: crochet happiness :-)

Hier iets anders dat ik gisteren beeindigd heb: een nekwarmer, ook de eerste die ik ooit gehaakt heb. Het model heb ik op Ravelry gevonden: in dit geval een gratis privé download. Hoe fijn is het geweest met dit ietwat dikkere, maar erg zachte katoen te werken! [Ik hou simpelweg méér van katoen.]
En ik ben ook tevreden met het resultaat, ook al is de tijd om het te dragen er nog lang niet. Zoals Debi op haar site 'Hooks and yarns vaak schrijft: crochet happiness :-) = haak-tevredenheid of haak-geluk.

5 reacties:

Op 20 augustus 2010 om 14:03 , Blogger Debi Y. zei...

You just made me smile Lia - crochet happiness is good for everyone. :)

 
Op 22 augustus 2010 om 13:49 , Blogger Roos zei...

Mooi zo'n gehaakte nekwarmer, maar wat mij betrefd duurt het nog heel lang voordat je hem nodig hebt haha. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan de winter, tja toch ontkomen we er niet aan. Alhoewel de winters bij jou een stuk milder zijn dan in nederland toch?

 
Op 22 augustus 2010 om 15:27 , Blogger LiaGovers zei...

Nou, Roos: eigenlijk toch niet zo zeer, hoor, in Noord-Italie (Turijn), waar ik woon. Misschien geldt dit meer voor wie vlak bij of onder Napels woont.

 
Op 24 augustus 2010 om 15:45 , Blogger Dawn zei...

I agree!-- crochet happiness!!

And your neck warmer is fantastic & lovely!

 
Op 1 september 2010 om 16:26 , Blogger Debra zei...

Yes, crochet happiness! I really love your neck warmer. Beautiful!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage