vrijdag 13 augustus 2010



Joking with crochet: just crocheting firstly circles and then trying to unite them I had the idea of a picture-frame and maybe it will become one, after all. I do not dislike this 'rustique country style'-like thing it became. Maybe with a dark-red underground or a beige one.
But look at the end: this same work could also become the upper border for a nightdress.
What do you think will be the best solution?



Zomaar met haakpogingen spelend: het begon met het haken van cirkels, die ik ook aan elkaar vast wilde haken en plots zag ik er een schilderij-rand in. Mogelijk met een donkerrode of beige ondergrond.
Maar op de laatste foto zie je dat diezelfde rand ook best de bovenkant van een nachtjapon zou kunnen worden.
Wat denk jij dat de beste oplossing is?

4 reacties:

Op 13 augustus 2010 om 16:39 , Blogger Francien zei...

Ik vind het alledrie leuk Lia....maar ik zou het gebruiken voor een topje of nachtponnetje....je hebt het heel mooi gehaakt zo...
groetjes Francien.

 
Op 15 augustus 2010 om 10:07 , Blogger Samira zei...

Ik vind ze allemaal heel leuk en goed passen.
Mijn voorkeur gaat uit om het als randje te gebruiken voor een foto lijstje.

Heel erg mooi gehaakt.

Groetjes,
Samira

 
Op 15 augustus 2010 om 10:48 , Blogger Helmi zei...

Mooi, de donker rode heeft wat meer drama. Mijn voorkeur gaat uit naar ton-sur-ton.
Groet, Helmi

 
Op 15 augustus 2010 om 14:15 , Blogger Debi Y. zei...

I like both ideas - very pretty. :)

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage