donderdag 5 augustus 2010


And this is another of my beloved dutch folcloristic crochet-works (like another you can find in my archive). It was made more than 7 or 8 years ago and I still need to find the definitive destination in my house.
Crocheted with a hook nr. 0,6 and with the same method of working like for the other folcloristic motive. I like them very, very much.
I copied it from an italian review that was of german origin and the work was made photographing little curtains in Alsazian territory, if I remember well.

Dit is een ander nederlands folkloristisch haakmotief, net als een andere (hollands danspaartje) dat in mijn archief zichtbaar is. Ik heb dit meer dan 7 of 8 jaar geleden gemaakt en moet er nog steeds een definitieve oplossing voor vinden om het in ons huis op te hangen.
Gehaakt met een haaknaald nr. 0,6 en met dezelfde werkmethode als dat andere motief. Ze zijn mij echt dierbaar.
Ik kopieerde het uit een italiaanstalig tijdschrift, dat van duitse oorsprong was en de verwerking werd gemaakt nà het fotograferen van kleine gordijntjes in Alsazie, als ik het mij goed herinner.

2 reacties:

Op 8 augustus 2010 om 07:29 , Blogger Lilly zei...

wat een werk met een 0,6 naald te haken.
Daar zou ik een vergrootglas nodig hebben :))

groetjes, Lilly

 
Op 8 augustus 2010 om 11:02 , Blogger LiaGovers zei...

Ja, zoveel jaartjes later is het voor mijn gezichtsvermogen ook al niet meer weggelegd, hoor!

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage