zondag 25 juli 2010








Different trials in crocheting: trying new stitches, new patterns or trying how to use better the white and orange squares I made and am making.
Shall I use the white and orange squares like washcloths or make a kind of 'travel'-bags for 'lingerie' (underwear) or something like that of it...? I still don't know.
With the white and orange cotton I am using yarn-rests I still have over here.


Verschillende proefjes om nieuwe haaksteken, patronen of figuren te maken. Van de grote witte en orange vierkanten die ik nu haak - om oude katoenresten op te maken - weet ik nog niet hoe ik ze zal gebruiken. Als vaatdoeken, als een soort wasvierkanten in plaats van washandjes of als (reis)zakken voor ondergoed...? Ik weet het nog niet.

2 reacties:

Op 25 juli 2010 om 18:20 , Blogger Roos zei...

Aah Lia das zonde joh, om je haakwerkje als vaatdoekje te gebruiken, dan liever je andere opties.
Ik wilde je altijd al vertellen dat mijn broer, een dikke twintig jaar geleden alweer, in Milaan is getrouwd met een Italiaanse.
hij nam zijn bruid mee om in Nederland te gaan wonen. Het omgekeerde van jou dus, groetjes Roos

 
Op 25 juli 2010 om 21:08 , Blogger LiaGovers zei...

He, leuk om te weten die notitie van je broer!
Voor wat betreft het gebruik van dit haakwerk, denk ik al méér richting 'reiszakjes' voor ondergoed of andersoortig te benutten platte zakjes. Groetjes, Lia

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage