donderdag 22 juli 2010


Here is a picture of my son 26 years ago! Seems like yesterday... in my own memory.
Here he wears one of those nice bibs my sister-in-law crocheted for her sons and then gave to me. I also crocheted bibs like these for him.

Hier een foto van mijn zoon meer dan 26 jaar geleden! In mijn herinnering lijkt het af en toe gisteren... Hij draagt hier een van de mooie gehaakte slabbetjes, die mijn schoonzus voor haar zoons gehaakt had en mij voor gebruik doorgaf. Ook ik heb wel slabbetjes voor hem gehaakt, maar heb er geen foto's van.

2 reacties:

Op 27 juli 2010 om 15:34 , Blogger Emilia zei...

How cute!

 
Op 27 juli 2010 om 19:26 , Blogger LiaGovers zei...

Eh, eh, here he was 6 1/2 months old and in a period of trying the effects of the muscles of his own face, what produced 'strange' (humoristic) expressions.

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage