donderdag 1 juli 2010



And this is a work I am crocheting already since 10 days. I hope I will finish it next week. Crocheted with a hook nr. 3 and cotton yarn 'Tre Stelle'.
I crocheted a lot more then this piece and in two different pieces. I will show what it is when I will finish it completely.

En dit is het werk waar ik al anderhalve week mee bezig ben en dat hopelijk volgende week klaar zal zijn. Ik vind het haakpatroon hier zo mooi. Gehaakt met haaknaald nr. 3 en katoengaren 'Tre Stelle'. Ik heb al heel wat meer dan dit stuk gehaakt en zal tonen wat het is geworden zodra het klaar zal zijn.



This is the pattern I used for this red crochet work. I only worked it with one colour.

En dit is het haakpatroon dat ik voor het het rode haakwerk heb gebruikt. Ik heb het echter éénkleurig gehouden.

5 reacties:

Op 1 juli 2010 om 11:03 , Blogger Madammeke Ongeduld zei...

zo een groot stuk op een zo korte tijd

 
Op 1 juli 2010 om 11:30 , Blogger Roos zei...

Mooi patroon en je haakt zo keurig ! Wat word het eigelijk?

 
Op 1 juli 2010 om 11:56 , Blogger LiaGovers zei...

Ik heb al heel wat meer gehaakt, hoor, in twee stukken. Maar wat het wordt zullen jullie pas zien zodra het af is.

 
Op 1 juli 2010 om 22:25 , Blogger Malin zei...

I am so curious. What is it going to be? The colour is lovely!

 
Op 1 juli 2010 om 22:33 , Blogger Madammeke Ongeduld zei...

Lia vind geen email adres van je

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage