woensdag 16 juni 2010


This is another little table or dressoir-cloth I crocheted. I copied it from a review, but I noticed since time that not all the patterns on the reviews in reality result in a good product. This one, even respecting the indications, ended too much wide and with a wave-effect on the outside.

Dit is een andere kleine tafel- of dressoir-onderzetter die ik gehaakt heb. Ik heb het uit een haaktijdschrift genomen, maar al sinds een aardige poos heb ik gemerkt dat toch niet alle modellen in tijdschriften ook echt in een goed product eindigen. Deze, ook al heb ik de aanwijzingen gevolgd, heeft de uiteinden ietwat te wijd en met een golvend effect.

1 reacties:

Op 16 juni 2010 om 15:09 , Blogger Roos zei...

Ik vind dat je een prachtig kleedje gehaakt hebt, het golvend effect is niet echt storend hoor, en met je eerst gehaakte granny is ook niks mis, groetjes Roos

O ja, ik wil je hartelijk bedanken voor de lieve, complimenteuse reacties die je op mijn blog plaats, erg aardig van je!!!

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage