woensdag 30 juni 2010


And this is a curtain I crocheted more than 15 years ago, to use it behind the glassed door of our bathroom. It's crocheted with a rather thick cotton yarn and I believe I used a hook nr. 2,5 or something like that. I can't remember very well the details. This is the first greater filet-work I made. These are stylized trees.

En dit is een gordijn dat ik meer dan 15 jaar geleden gehaakt heb om het achter de glazen deur van onze badkamer op te hangen. Het is met een nogal 'dik' katoen gehaakt en, als ik mij niet vergis, met een haaknaald nr. 2,5. De details van het werk kan ik mij niet zo goed meer herinneren. Dit is het eerste grotere filet-werk dat ik heb gemaakt. Het zijn gestiliseerde bomen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage