donderdag 17 juni 2010


Starting again crocheting I really liked doing it and therefore - after the green shawl - I started crocheting this turquoise one. Also with hook nr. 3 but with a finer cotton yarn. I made a pattern myself with mostly 'punti alti' and a selfmade repeated fantasy. Being of cotton and not of wool these shawls fit better in spring or autumn.

Daar ik het haken met onderstaande groene sjaal weer echt te pakken kreeg, ben ik meteen erna deze turquoiseachtige sjaal begonnen, ook met haaknaald nr. 3, maar een kleiner katoengaren. Ik heb zelf wat verzonnen als patroon: het merendeel met 'punti alti' en het opengewerkte stuk in een fantasiesteek, die ik regelmatig herhaalde.
Ik houd van deze twee kleuren, maar ook van het katoen. En daar ze met katoen en niet met wol zijn gemaakt, zijn ze beter voor de lente of herfst geschikt.

2 reacties:

Op 17 juni 2010 om 15:43 , Blogger MamaLezlie zei...

Such beautiful scarves! A pleasure to wear, I'm sure!

 
Op 17 juni 2010 om 18:34 , Blogger LiaGovers zei...

Yeah, I like them...

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage