woensdag 9 juni 2010


This is the first baby-blanket I knitted for my son, so 27 years ago.
I still save it here at home in a box, together with other knitted and crocheted things from those first years of his life. A lot of things I gave them to friends of mine.
I knitted more in those years, but my mother-in-law gave me also a lot of knitted garments for him in those years. We really appreciated it.

Dit is het eerste babydekentje dat ik voor mijn zoon gebreid heb, 27 jaar geleden. Ook deze bewaar ik thuis nog in een doos, samen met andere gebreide en gehaakte dingen uit die eerste levensjaren van hem. Veel heb ik al weg gegeven aan vriendinnen, die ook zwanger raakten.
In die tijd breide ik meer, maar in vergelijking met wat mijn schoonmoeder - op fabrieksniveau! - in staat was te maken en ons ook cadeau gaf, was dat bijna niets.

2 reacties:

Op 9 juni 2010 om 21:09 , Blogger MamaLezlie zei...

Very sweet blanket. I have 4 boys, but I don't knit much.

 
Op 10 juni 2010 om 08:11 , Blogger LiaGovers zei...

Surely with 4 boys you have more work to do like a mother.

 

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage