donderdag 24 juni 2010


Like I have already written in this blog I crocheted a lot of table-centers or table-cloths, but I did not always make pictures of them.
This centre I have crocheted it two times for dear persons: one in a white color and one in a very soft orange color. They really ended just like on the photo of the review.

Zoals ik al in mijn blog heb geschreven, heb ik vele tafel- of dressoirkleedjes (onderzetters) gehaakt, waarvan ik niet altijd foto's heb genomen. Deze heb ik twee keer gehaakt voor dierbare personen: in een witte en in een zachtoranje kleur. Ze resulteerden echt precies zoals op deze foto uit het italiaanse tijdschrift.

4 reacties:

Op 24 juni 2010 om 08:17 , Blogger Madammeke Ongeduld zei...

zoiets mooi kan men onmogelijk kopen

 
Op 25 juni 2010 om 04:35 , Blogger MamaLezlie zei...

So wonderful to be able to make beautiful gifts for the ones we love. You have a kind heart.

 
Op 25 juni 2010 om 07:51 , Blogger LiaGovers zei...

Thanks, ladies.

 
Op 28 juni 2010 om 10:48 , Blogger Neicee zei...

Wow! This is beautiful..Your work is just perfect! Thanks for stopping by my blog!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage