dinsdag 15 juni 2010



For I have no direct photographs of some things I made I just took a picture of an old picture, made 21 years ago, during a trip up in the mountains in North-Italy. On the left my son with a knitten 'spencer' my mother-in-law made for him (some of the many). On the right I myself with the first knitten jersey I made for myself. I designed without a model or pattern simple white birds with the colours: great ones and little ones upside on the jersey. Detail: the little birds I stitched them at the end with the white wool. I liked the design and the colour-effect. Maybe an idea for somebody?

Daar ik géén foto's heb van bepaalde gebreide spullen heb ik maar een paar foto's van oude foto's gemaakt, die uit 1989 stammen, tijdens een trip in de bergen in Noord-Italie. Links is mijn zoon zichtbaar met een van de vele, door mijn schoonmoeder gebreide spencers (of truien). Ook leuk vond ik die. Rechts ben ikzelf zichtbaar met de eerste voor mijzelf gebreide trui. Zonder model maakte ik gewoon gestiliseerde witte vogels met de wolkleuren: grote onder op de trui-voorkant en mouwen en kleine rechts boven op de trui. De kleine vogels heb ik er op het einde op geborduurd met de witte wol. Ik vond die vogels en kleuren wel mooi. Misschien een ideetje voor iemand?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage